Visszatekintve 2013 -ra – az első év

2013 -as év véget ért! Gondolkodtunk mindazon, amit tettünk, az emberekkel, az ételekről, az ételekről, amelyekből mintát vettünk, valamint az általunk tapasztalt országokat … mindegyik 365 nap alatt. Rendkívül kalandos év volt! Szeretem telefonálni, hogy „az első év”.

2013 -ban egy másnapossággal kezdődött Kínában. Yangzhou városában éltünk, valamint mentorunk angolul. Az új évben csengettünk az összes külföldön élő jó barátunkkal a világ minden tájáról, kiváló parti volt! Januárig július végéig mentor angolul, a tartományunk közeli városok ellenőrzésével, valamint élvezve az életünket Kínában.

Egy hölgy szövött Suzhou -ban, Kínában
Ez volt az első alkalom, amikor valaha is éltünk külföldön, valamint az első alkalommal, amikor sokkal több mint egy hétig tanítottunk angolul!

Körülbelül 7 hónappal a mentorszerződés aláírása után viszkető lábak lettünk. Utazók vagyunk, nekünk nehéz ülni! Tehát elkezdtük a tervezést, és álmodtunk arról, hogy mit tennénk, miután az éves szerződésünk befejeződött.

Készítettünk egy olyan tervet, hogy a transz-mongol vonaton utazzunk Pekingből Ulaanbaatarba, majd egy hónapig Mongólia körül utazzunk. Innentől kezdve visszakapnánk a vonatra, és elindítanánk módszerünket Szibériával Oroszországban, valamint Kazahsztánba. Ezt követően vonatokkal fejezzük be, bár a Kirgizisztánnal, Tádzsikisztánnal, Üzbegisztánnal, Türkmenisztánnal, valamint az Iráni utazásunk felszínén, valahol haldoklva, hogy hosszú ideje haldoklik.

Rengeteg tervezés indult az utazásunkba Mongólia, Oroszország, Közép -Ázsia és Irán mellett!
Sok tervezés történt ebbe a legendás 4,5 hónapos utazásra. Bármilyen szükséges vásárlás, a vonatjegyek foglalása, valamint a vízumok kitalálása mind kihívásokkal teli feladatokat jelentett, bár a feladatot elvégeztük. Kettőnk között 21 000 dolláros mentorot tudtunk megtakarítani Kínában, és elegendő pénzünk volt az utazáshoz. Amikor július megérkezett, búcsút mondtunk Kínának, valamint az összes fantasztikus jó barátnak, valamint az ott készített emlékekről. Rendkívül érzelmi idő volt számunkra, bár készen álltunk az áthelyezésre. Rendkívül hosszú vonatúton indultunk Pekingtől Ulaanbaatarig!

Költözik a házunkból, és búcsút mondunk Kínának
Ez volt az első alkalom, amikor egy világméretű vonaton utaztunk.

Számos érdekes kirándulást tettünk ebben a régióban. Néhány, amely a fejünkben különbözik egymástól:

Gyalogos túrázás Mongóliával 8 éjszakára.

Két éjszakás lóútra csinál egy 3700 méter magas passzot a tó-tóhoz Kul-kul-ig Kirgizisztánban.

Repüljön egy helikopterben a Pamir -hegység felett.

5 napig egy idegen házban alszik, miközben nemességként kezelik Esfahanban, Iránban.

Teve hús fogyasztása, valamint erjesztett kanca tej ivása!

Mindez elsődleges volt számunkra. Soha nem utaztunk a semmi közepén, miközben csak magunktól függően a navigáció, az étel, a menedék és a víz. Még soha nem csináltunk lóterületet. Ez volt a legelső alkalom egy helikopterben. Soha nem maradtunk egyik napról a másikra egy idegen otthonában, valamint fantasztikus élmény volt. A szokatlan hús fogyasztása, valamint a durva tej ivása szintén az első volt!

Minket Mehsa -val és Saroosh -val, a figyelemre méltó új jó barátokkal, amelyeket Esfahanban készítettünk
Az összes csodálatos dologon kívül, amelyet az elmúlt évben tettünk, szintén sokat fedeztünk fel magunkról magunkról, mind pedig párként.

Webhelyünk elindult (köszönhetően srácoknak!), És ez volt az első alkalom az utazási szakmánkban, amelyet egyensúlyba kellett hoznunk az utazással. Megbizonyosodott, hogy meglehetősen egy feladat, és számos napi napon is felajánlhattuk, ám az idő múlásával a dolgok könnyebbé váltak.

Felfedeztük, hogy most örülünk annak, hogy lassabb sebességgel utazunk, mint amennyit használtunk. Valójában, ha teljes munkaidős bloggerek leszünk, akkor lassabban kell utaznunk, vagy kiszállunk. Körülbelül 5 éjszaka egy városban egy városban a továbblépés előtt lehetőséget kínál számunkra az e -mailek, a közösségi média, a komponálás, valamint a sokkal több idő számára a várost, amelyben vagyunk.

Az utazás lassabban lehetőséget biztosít számunkra a helyszín felzárkóztatására, valamint a regionális emberek kielégítésére
A lassulásról szólva, szintén csatlakoztunk egy megbízható otthoni ülésnek nevezett programhoz. Ebben az évben új karriert fogunk tapasztalni: otthoni ülők/kedvtelésből tartott állatok. Ez fantasztikus módszer lesz számunkra, hogy integráljuk bármit, amit szeretünk: lassú utazás, új kultúrák megtapasztalása, a helyi élet, a szőrös jó barát, valamint mindezek mellett ez egy módszer számunkra. Utazás anélkül, hogy pénzbe kerül a szállás.

Haza vagyunkSzombat előtt, azonban ez lesz az első alkalom, hogy ezt karrierként nézzük meg.

Phew! Ez meglehetősen egy év. Most Kanadában vagyunk, és jó barátokkal és családtagokkal fizetünk az ünnepi szezonban, ám január közepén ismét indulunk. Mindketten annyira izgatottak vagyunk, hogy megnézzük, mi van ez az év számunkra. Maradjon velünk, hogy felfedezze, hová indulunk a következő felé!

Milyen volt 2013 -ban? Milyen érdekes dolgokra kerültél fel? Mutasd meg nekünk az alábbi megjegyzésekben!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.