Manos görög Taverna: Hol lehet enni a Fülöp -szigeteken, Tagaytay City -ben

Minden alkalommal, amikor valaki megemlíti a görög ételeket, a főiskolai napjaim emlékei elárasztják az agyamat. Különösen azok a hétvégék, amikor az egyetemről Batangasba kellett utaznom, hogy időt töltsek a családdal. Nem azóta, hogy kedveltem ezt a konyhát. A valóság az, hogy csak két évvel ezelőtt nem volt egy kanálnyi égi -tengeri étkezésem. Csak az, hogy Batangas oldalunkra kerüljünk, át kell mennünk Tayaytay városával. Akkoriban, amikor csak megtettük, az érdeklődésem általában egy kis fehér és kék étterem vonzza az autópálya mentén. Mivel az elsőéves évem a főiskolán, minden szombaton megtaláltam, de soha nem álltam meg, és erőfeszítéseket tettem annak kipróbálására.

A Manos görög Taverna belsejében
A barátom kecskefarmját Lianban, Batangasban, naplemente után hagytuk el. Egy órával később még mindig úton voltunk, megosztva a preferált zenéinket, valamint a horror történeteket. Mire beléptünk a Tagaytay -ba, senki sem beszélt semmit. Éheztünk, de valószínűleg nem válogatunk az éttermek sávjaiból, amelyek a Tagaytay-Nasugbu autópályát szegélyezik. Ekkor hívtam fel a görögül működő éjszakai gondolkodás fogalmát.

A Manos görög Taverna az út mentén egy kis zugról költözött egy sokkal szebb helyre. Most egy iker szállodával ült egy sziklán, kilátással a Taal -tóra. Sajnos már este volt, tehát nem volt kilátás. A hőmérséklet azonban minden bizonnyal Tagaytay volt, ezt a megvalósítást, amelyet felkészültségünk okoz. Végül is egy tengerparti kirándulásból jöttünk, és nem terveztük valóban itt megállni.

A hellén zászlóhoz hasonlóan az étterem belső tereit a fehér és az egyedi kék árnyalat uralta (kissé cerulean, bár sötétebb, vagy talán azóta, hogy éjszakai idő volt). Kiválasztottunk egy sarkot, és megfordítottuk a kék menü oldalait, amelyek képeket tartalmaznak az ételekről, valamint a görög nevükről.

Megrendelés után mindegyiknek magas pohár vizet kapott, az ételünk hosszú várakozása. Nem tartottam az idő fülét, bár örökké éreztem magam, valószínűleg azóta, hogy még az érkezés előtt is éhünk volt. Mondjuk köszönet a görög isteneknek, az időjárási viszonyok ideálisak voltak, és a hideg környezet kissé szórakoztatott minket.

Az ételek kiszolgálásakor nem maradt elegendő a lemezeken. Öt perccel később befejezték őket. Olyan éhesek voltunk. Ez és mivel az étel nagyszerű volt.

A csirke a la corfu (p260) fél baromfit, amelyet hagymás szárú levesben és fahéj -szegfűszegben forralnak. A baromfi annyira gyengéd volt (fantasztikus!). A fahéj azonban, amelyben nem voltam olyan hatalmas rajongó, az összes többi összetevőt túlterhelte. Összességében fantasztikus lehetőség volt, és óriási elegendő a 2 Pax -hoz.
Görög Shawarma (P130). Alapértelmezés szerint a bárányt használják erre az előételre, bár marhahús, sertéshús és baromfi verziók is rendelkezésre állnak. Mint a tipikus girosok, Tzatziki, valamint hagyma, valamint pita kenyérbe van csomagolva.
Souvlaki (P160) sertéshús, amelyet egy nyársra grilleztek, tzatziki -val (joghurtmártással) tálalva, káposztasalátával, valamint burgonya krumplival. A hús nem száraz, valamint túlfőzött, valamint a DIP jól gratulált.
MACARONIA ME KIMA (P170). Tészta friss paradicsomszószban (vörösbor, hagyma és parmezán sajt). Olyan íze volt, mint a szokásos húsmártás spagetti, hogy őszinte legyek.
Spanyakopita (p90), egyfajta sült lumpia, tele spenóttal, hagymagyalpokkal, valamint feta sajttal.
Mint mondtam, ez volt az első alkalom, hogy kipróbáltam a görög konyhát, így nem volt összehasonlításom, és a saját ízlésem szerint ítéltem meg. (Később kipróbálnám a CYMA -t, és ezt sokkal, sokkal kellemesebben fedezem fel, mint a Manos, bár sokkal drágább is.) A szolgáltatásnak és a bemutatónak hatalmas fejlesztése van. Ennek ellenére teljes hasaddal, elégedett szájpadral, valamint a görög ételek újszerű elismerésével hagytam el a helyet.

Hogyan lehet odajutni: Busszal indulhat a Tagaytay-ba az Edsa-Taft-ban, Pasay City-ben. Kimaradni az Olivarez Plaza -nál, és vegyen egy triciklit az étterembe.

Nagyobb Térkép Megtekintése

További javaslatok a YouTube -on

Kapcsolódó hozzászólások:

A romok kávézója: hol lehet enni Baguio City -ben, Fülöp -szigeteken

Ketchup élelmiszer -közösség: hol lehet enni Baguio City -ben, Fülöp -szigeteken

Hogyan juthatunk el Tagaytay -be: Manila a Sky Ranch, az Olivarez és a Wind Residences

2022 DOT-akkreditált szállodák listája Tagaytay & Cavite-ban

Twin Lakes Tagaytay: Éttermek, nyitvatartási idő és új tipikus iránymutatások

Balay Dako Tagaytay új tipikus útikalauz + menü

Pink nővérek Tagaytay: Útmutató, tömeges ütemterv, pontosan hogyan lehet odajutni