Utazás a Fülöp -szigetekre: Vigan

óvárosának feltárása utáljuk, amikor mindent megtervezünk, miközben utazunk. Stresszesnek tartjuk, hogy repülést és szállodai szobákat foglaljon előre, és eldöntjük, meddig akarunk lenni egy országban. Mert ki tudja? Lehet, hogy nem fogunk szeretni egy bizonyos helyet, és korán el akarunk menni, vagy talán szeretni fogjuk, és hosszabb ideig akarunk maradni. Ez az egyik öröm, ha nincs ütemterve vagy terv, akkor jöhetünk és mehetünk, ahogy tetszik.

Ugyanakkor hatalmas hibát követtünk el azzal, hogy nem terveztünk, és ezért végeztük el a Fülöp -szigetekre tett utazásunkat húsvét alatt. Nem tudtuk, mennyire korai volt az ünnep ebben az évben, és ebben az időben egy nagyon katolikus országban utaztunk. Sok filippínó tengerentúlon él, és húsvétkor ezek az emberek visszatérnek hazájukba, hogy meglátogassák a családot és a barátokat. Ez azt jelenti, hogy mindenki mozog; A járatok, a hajók, a buszok és a szállodák tele vannak, és az árak az ünnepi időre emelkedtek. Tehát néhány tervezésnek ASAP -nak kellett történnie, amikor ide érkeztünk. Órákig és órákig találtuk magunkat Manilában az Internet Cafe -ban, és megpróbáltunk szobákat foglalni a különböző szigeteken, és megpróbáltunk olcsó járatokat találni, hogy megkerüljünk minket. Végül mindent kitaláltunk.

Az internetes kávézóban, amely megpróbál kitalálni egy tervet
De számunkra a Fülöp -szigetek teljes és teljes gong show volt. Nincs más módja annak leírására! Bármi, amit meg akarunk tenni, nem sikerült. A kezdetektől kezdve minden rendetlenség volt. Nem Manilába érkeztünk, hanem a Clark városán kívül. Foglaltuk le ezt az utat húsvét alatt. Szeretnénk kibővíteni vízumunkat a Clark repülőtéren, de a pénztáros vagy valaki, aki a pénzzel foglalkozik, nem volt ott, így nem tudtuk. Mivel pénteken érkeztünk Manilába, meg kellett várnunk, amíg a hétvége véget ér, és a nagykövetség hétfőn megnyílik, ezért sok időt pazarolunk egy nagyvárosban.

Nem túl megnyugtató jel!
Busszal indultunk Manilából Vigan -ba kedden, miután visszakaptuk a vízumunkat (extra kellett fizetnünk, hogy rohanáskor legyen, és nem volt mód arra, hogy további 7 napot töltöttünk abban a városban!) A busz nagyszerű volt, volt A légkondicionáló, a kényelmes ülések és a sofőr még a turistáknak a „megfigyelő” üléseket is adta nekünk, a legjobban. De nem volt sok megfigyelés az út mentén, csak hogy minden városnak, vagy kicsinek volt egy jollibees, Chow King & McDonald’s. Ez a 3 fő gyorséttermi lánc itt van. Egy 11 órás buszos út után érkeztünk Viganbe. Nagyon hosszú nap.

Vigan a Fülöp -szigetek egyik legrégebbi városa, és a spanyol uralom alatt nagyon alapvető politikai és katonai központ volt. Az óváros, amely a világörökség részén, gyönyörű terület volt, az utcákat elzárták a forgalomtól, a ló- és kocsi a macskaköves utcákon járva, a régi spanyol és kínai gyarmati építészet pedig lenyűgöző volt. Jóval a spanyolok megérkezése előtt a kínai Vigan érintett, hogy segítsen ez kereskedési kikötővé válni. A selyem, a porcelán, az arany, a méhviasz és a hegyi termékek kereskedelme az emberek között kereskedtek. Számos kínai ember érkezett Viganbe, és a filippínó emberekkel házasodtak össze. Az a vérvonal, amelyről a Vigan népe ismert, biguenosnak hívják … a kínai és a filippínó vér keverékét.

Ló és kocsi Vigan -ban

A Grandpa’s Inn -ben maradtunk, amely egy gyönyörű régi otthon volt, amelyet az 1900 -as évek elején építettek. A szobák jóak voltak, a mellékhelyiségben, és a hagyományos csúszó capiz-héjú ablakok érdekes érzés volt. Hotelünk ideális helyen volt a legjobban a macskaköves utcák közelében, ahol nem engedélyezett forgalom.

Szobánk Vigan -ban – a nagypapa fogadója

Végül elindultunk a forgalommentes zónán kívül, és ez hiba volt! Az autóknak vége volt, és a gyorséttermi ízületek általános triója az utcákat sorolta be. Azonnal elhagytuk ezt, és visszamentünk a csendesebb területre. Kísérleteztünk az utcákon, és megnéztük az építészetet; Találtunk néhány nagyszerű helyi ízületet, amelyet enni lehet, és amikor az időjárás este lehűlt, székeket és asztalokat készítenek az utcákon vacsorára. Előnyben részesített ételünk az éjszakai piacon értékesített empanadák volt. Rizslisztből készült tortillát káposztával, tojás- és fokhagymás kolbászral töltötték meg, mélyen sütve, ecettel és mogyoróhagymás mártással tálalva! Finomok voltak, és csak 75 centbe kerültek.

Vigan utcái éjjel

A nők, akik empanadákat készítenek az éjszakai piacon

Finom Empanada!

Miután 2 éjszakát töltöttünk a városban, úton voltunk a See The Csodálatos feléAz UNESCO VILÁGERIKERESSÉG RÉSZE A BANAUE TERRACES.

Mint ez a cikk? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és az e kiskereskedőktől vásárol.