A Sunshine Coast Adventure, a Brisbane előnézete és a Melbourne -i konferencia 420 desztillátorral

valószínűleg annyira alulbecsülhető, mint banális, de az elmúlt néhány év nehéz volt.

Az utazási ipar számára gyakorlatilag teljes megállást kellett elérnünk. De egy kicsit olyan, mint a buszok, mindenféle dolog egyszerre jött össze. Christina és én most ismét a bőröndünkből éltünk.

Azt kell mondanom, hogy nagyon jó visszatérni.

A Queensland napsütéses partjára és Brisbane -ba, majd a Melbourne -i desztillátorok konferenciájára tett kirándulásokkal – nem is beszélve az első járatokról, mert 2020 márciusában örömmel fogadjuk el, hogy mennyit kell mondanunk, szóval menjünk bele. –

Reméljük, hogy örülsz ennek a kiadásnak.

Egészségvidék – Jim és Christina XX

A Maroochydore repülőtérről indulva északnyugatra haladunk a Sunshine Coast Hinterlandbe. Első állomásunk a Montville csinos faluban található.

A Montville’s Street utcai (a Malenyon és a Mapleton Csatlakozókkal csatlakozik a Hinterland három MS -jének egyike, tele van aranyos üzletekkel, galériákkal és elfoglalt kis kávézókkal és éttermekkel, és számos a régió kreatív szívének tekinti.

Még tovább folytatjuk Montville -ből a hegyekbe a Flame Hill Vineyard -ig. A Queensland nem gyakran egyenlő a vörösbor országával, de a hátsó térben (Montville legmagasabb pontja), ahol kissé hűvösebb, a Flame Hillnek sikerül meglepően széles választékot készíteni.

Ülünk egy kóstoláshoz, és úgy találjuk, hogy nemcsak sokféle vörösbor van itt, hanem nagyon jól is elkészítettek.

Kedvenceink a Montville Chardonnay és a Rousanne Marsanne a fehérek, valamint a Barbera és a Traprock Shiraz a vörösökben, de itt sok más felfedezésre kerülhet.

Itt megnézheti a Flame Hill szőlőültetvények videóját.

Kóstolásunk után egy helyet találunk a pincészet éttermében, gyönyörű kilátásaival a Nyugat-hegységben, és a legjobbak a szőlőkre, ahol a szabadon tartó chooks és a zümmögő Guinea Fowl vándorol.

Örülünk, hogy a gyönyörű charcuterie és a sajtlapok, amelyek a helyi szolgáltatók termékeivel készültek. Különösen a mosott héj brie kiváló.

A Flame Hill csütörtökön és vasárnapig tartó paddock-tányér menüket is biztosítja a díjnyertes étteremben és a luxus szálláshelyen a helyszíni házukban.

Ma este a gyönyörű Spicers Clovelly Estate -nál tartózkodunk, közvetlenül az úton a Flame Hill Vineyard -tól – itt megnézhetjük a teljes áttekintést.

Az újonnan épített Montville-házban található szobánk jól felszerelt, sőt saját elsüllyedt udvarával is rendelkezik.

Noha ez a szoba ideális egy romantikus tartózkodáshoz egy egyedül utazó pár számára, ez még jobb, ha a legfeljebb 12 emberből álló nagyobb csoportok. Van egy kommunális nappali és étkező, és akár ételt is készíthet az étteremből.

A szálloda különleges meglepetést szervezett számunkra: egy üveg pezsgőt lefelé a hatalmas kabánukban, amely a Baroon -tó felett néz ki. Annyira békés itt, annak ellenére, hogy csak egy rövid sétára van a pályán a szállodához.

Vacsoraként a Spicers Clovelly Estate saját éttermében vagyunk, a The Hatted Long kötényben.

Öt fogásos degustációnk a megfelelő borokkal (természetesen tettünk!) Teljesen lenyűgöző. Az ételek, a bor, a kiszolgálás és a légkör kiválóak.

A Spicers Clovelly Estate európai hangulata olyan erősen fut az ingatlan egész területén, amelyet a hosszú kötényben lévő konyha tökéletesen.

Miután egy gyors meghajtó a Melany -en keresztül a Spicers Tamarind Retreat -hez, itt az ideje a kényeztetésnek. A Medspa Anise -nél vagyunk, a Medspa patkányok legfelsõbb úticélja, mint én.

Itt egy teljesen új szintű pihenést mutatunk be, kezdve fél órával a saját magánhidroterápiánkban, amely a nyitott falon keresztül néz ki az esőerdők felett. Ez a jacuzzi tele van magnéziumban gazdag rugóvízzel, amely megkönnyíti a feszültséget és ellazítja a stresszes izmokat.

Van itt egy esőzuhany és szauna, amelyet örömmel fogadhatunk, mielőtt átjutnánk egy láb áztatásra, testradírra és iszapcsomagolásra, teljes testmasszázsra és hidratáló arcra.

Két és fél órát örömmel töltöttünk – itt készítettünk egy áttekintést és videót a Medspa ánizsról.

Miután ismét teljesen felöltözöttünk, a személyzet megmutatja minket a fedélzetre, ahol a könnyű ebédünk vár ránk: egy csodálatos charcuterie tábla és egy pohár buborék.

Mint a Medspa ánizs többi részében, a fedélzet folytatja a Spicers témáját, hogy a külsőt behozzuk. –

Túl hamar elhagyjuk a Medspa ánizsot, és a Spicers Tamarind Retreat nyaralásunkba indulunk. Ez a Spicers teljesen másképp érzi magát, mint a Spicers Clovelly. A tiszta vonalak és az európai elegancia helyett a Spicers Tamarind átfogja az esőerdők környezetét, és kihasználja a délkelet -ázsiai zenét.

Hatalmas két hálószobás nyaralónk jól be van ragasztva a trópusi kertbe, és javasolja a magánélet védelmét, a békét és a kényelmet.

Nézze meg a videó áttekintését és a csodálatos visszavonulás áttekintését.

BA környezetével szépen kölcsönözve a Tamarind (Spicers Tamarind Retreat étterme és két séf kalapja tulajdonosa) visszatér minket Chiang Mai -ba és az észak -thaiföldi hegyi dzsungelbe.

Az étel itt egyszerűen hihetetlen.

A klasszikus ázsiai ételek és a modern technikák okos játékai értelmezik a két kalapot, amelyet ez az étterem megszerzett.

Ma észak felé haladunk Eumundi városába, de útközben megállunk néhány kilátásban. A Mary Cairncross gyönyörű tartalék- és esőerdők felfedező központja csodálatos forrás az emberek számára, hogy megismerjék az országban maradt utolsó valódi szubtrópusi esőerdőket, valamint a terület hagyományos őrzői, a Jinibara népének története.

A tartalék túrákkal rendelkezik az erdőn keresztül, egy igazán kiemelkedő interaktív felfedező központ és egy látó platform, amelynek kilátásai vannak a hátsó téren és a Glasshouse -hegység hiányos tüskéivel.

Az Eumundi kéthetente, az 1979-es kéthetes piacáról híres, a Sunshine Coast társadalmi, művészi és kulturális központja.

Ezek a piacok birtokolják a címkék készítését, sütik, varrják, termesztik, és minden szerdán és szombaton a város kapacitást tölt be az emberekkel, akik szívesen vásárolnak kézműves árukat Ausztrália legrégebbi futópiacáról.

A város művészi természetével összhangban, a Hola – a helyi művészet hotelje – a kreativitás és a közösség ünneplése. Ez egy gyönyörű szálloda, amely csodálatos figyelmet fordít a részletekre és a luxusra.

Itt található a HOLA áttekintése és videó áttekintése.

A helyi művészet, amely létrehozza a szálloda koncepcióját, nem korlátozódik arra, hogy mi lóg a falakon. Mindent a kézműves csészéktől és az evőeszközöktől kezdve a lámpaernyőkig és még a mellékhelyiség mosogatóig mind a helyi kézművesek.

Nicky és Paul Thomas agyalapja, Hola egy kellemes hely egy egyedülálló, lenyűgöző napsütéses partvidékben.

Közvetlenül a Hola előtt található az Imperial Hotel, amelyet Paul és Nicky Thomas is üzemeltet. És bár ez a gyönyörű régi Queenslander minden klasszikus Aussie kocsmának megjelenése, valójában a legjobb a trendben.

A mélységben mélyen található az Eumundi sörgyár és az Eumundi desztillátorok. Ezek a kézműves sör- és szellemi társaságok szintén Paul Thomas munkája, így ez valóban megkülönböztetett kocsma.

És élő zenei fesztiválokat, rendezvényeket és akár esküvőket is elhelyezve, a Thomases valóban a birodalom a város szociális központjává tette.

Hol lehet enni Eumundiban: Bungalow, Eumundi Coffee Co, Popina, Bask

Egy ilyen kisvárosban Eumundi valóban az élelmiszer -kínálat szempontjából ütközik a súlya fölé.

A dolgok kiemelkedő, egy eredetű kávét kezdenek az Eumundi Coffee Co-nál és finom ebédkínálatokkal a fényes, élénk bungaló Eumundi-nál.

Vacsoraként ott van az igazán kitűnő viteldíj a Popinában és a BASK éteres élménye.

Mindez egy utcában, és biztos vagyok benne, hogy hiányzott néhány.

Eumundi -tól elindultunk a partra, és ma délre indultunk a Mooloolaba felé.

Ez a korallparti gyönyörű hajó spray. A hajó több mint 110 éves, Simon Thornalley tulajdonos, aki sósvízi öko -túrákat készített – a Marochy folyó és annak csatornáinak lenyűgöző, különálló kulturális tapasztalatait.

A fedélzeten Simonnal, akinek aboriginalis és Torres egyenes szigeti öröksége van, az igazán fantasztikus Bridgett Chilli, egy boldog Kabi Kabi nő felhozta, hogy megtanulja ennek a területnek a hagyományos történetét.

Ahogy Simon a vízi utak mentén irányít minket, Bridgett mesél el nekünk olyan történeteket, amelyeket tanítottak, amikor a föld gyermeke volt, amelyet látunk.

Rendkívül érdekes, de kísértés is, hogy az évek során mennyire rosszul kezelték a földet és annak eredeti őrzőit. Az is elengedhetetlen, hogy sokkal több ember tanuljon meg róla.

A körutazás során, és miközben hallgatunk Bridgett nénire, többször táplálunk, köztük néhány Bush Tuckert, ami növeli a tapasztalatok hitelességét.

Nézze meg a Coral-tenger spray-je fedélzetén lévő időnk teljes írását és videóját.

Ma este a Novotel Sunshine partján tartózkodunk, ikervizekben. Ez egy hatalmas üdülőhely, amelynek még a saját tója is van. A vendégek kivehetnek kajakokat, SUP táblákat és még a tónál is kicsi négyszegű vitorláscsónakokat, amelyekben szintén vannak vízi villák.

Valójában a Villas House II. Erzsébet királynője, 2002 -ben. A szobánk nem egészen a vaku, de kilátás nyílik a tóra.

Az utolsó étkezésünk, mielőtt elhagynánk a Sunshine Coast -ot, valódi kiemelés. A Maroochydore -ba utazva, amely gyorsan fejlődik a zümmögő belvárosban, a Market Bistro -ban eszünk.

Úgy tűnik, hogy az étterem nagy energiájú hangulata és hihetetlenül jó ételei sok napsütéses partot hoztak ide vacsorára. A hely pumpál.

A bárban lévő ital után áthelyezzük az asztalunkba. A Market Bistro -ban itt található ételek nem hihetetlenek. Az ízek, a textúrák, a szín és a képződése mindegyike teljes egészében egy teljes étkezési élményt hoz létre, de ugyanakkor minden edény jelentős.

Ideális modern felvétel a Vitello Tonnato-on, fatüzelésű calamari egy gazdag olajos szószban, Chargrilled SCotch filé és lassan főzött kacsa kézműves tortelloniban, sajttorta és Pavlova, hogy meghaljon … Azt hiszem, megemlítettem.

Olvassa el a Market Bistro áttekintését itt!

Ma reggel Brisbane -be hajtottunk le, hogy utolérjünk a bátyámhoz. Stílusban maradunk az igazán csodálatos Calil -ban (mint például a kaliforniai Portmanteau -szigeten), a Fortitude -völgyben.

Sokkal több mondanivalónk van erről a figyelemre méltó szállodáról – és elolvashatja a teljes áttekintésünket, és itt láthatja a videó áttekintését, de időközben itt van néhány sokkal több felvétel az étvágyának megfogalmazására:

Ez valóban egy csodálatos szálloda. A részletek szintje itt váratlanul és örömteli. A fésűkagyló erkélyeitől, kilátással a gyönyörű medencére, a hall Wes Anderson szimmetriáig, a szobák minden színes palettájáig és rejtett ajtóig. Lenyűgöző, megkülönböztetett hely, hogy örömet szerezzen ebben a városban.

Nehéz, hogy elszakadjunk a Calile gyönyörű szobánktól, nagyszerű látni a bátyámat, az unokaöccseinket és az unokahúgunkat (annyira felnőttek!), Különösen azután, hogy nem tudtam.

Ez arra készteti minket, hogy nagyon hamarosan visszatérjünk Brisbane -be … ami egyébként már a kártyákon van.

Ma délután sikerült megnyomnunk egy munka rendezvényen a Beautiful Sofitel Brisbane Central -en. Az Accor nemrégiben kinevezte a kiemelkedő Sarah Derry -t vezérigazgatójává, és ebédelünk vele, hogy megünnepeljük.

Messze a Sofitel’s Club Millesime Executive Lounge Brisbane utcáinál örömmel örülünk egy finom (jól borított) étkezésnek, néhány kiválasztott (valójában csak 22 másik), köztük kiemelkedő barátaink, Claire Haigh, Naomi Hammond, Peter Hook, Shelley, Shelley Winkel és Kate Webster.

És egy finom étkezés miatt nevetségesnek bizonyulok. A Morton Bay Bug Tails, a bárány ágyék kétféle módon főztek, és egy magas teásálcát petit négyes – ezek közül legalább kettőt aranylevélbe borítottunk. Elképesztő.

Közvetlenül azelőtt, hogy visszamegyünk Sydney -be, lehetőséget kapunk arra, hogy felfüggesszük társainkat, Sonia -t és Chris -t, akik egy kicsit ide költöztek az Adelaide -ból. Olyan jó, hogy utolérjük őket.

Bekerülünk egy étkezésbe a Helenikban – a görög ihletésű étterem a Calile -ban.

Visszatérünk Sydney -be, tele olyan ötletekkel, amelyeket látni akarunk, és legközelebb visszatérünk Brisbane -be.

A város annyira megváltozott az elmúlt néhány évben.

De most a következő közelgő utazásra összpontosítunk: Melbourne -be az Ausztrál Distillers Association konferenciájára.

Együttműködünk a NIP of Courage-val-az ausztrál kézműves szeszes italok kereskedelmezője és kereskedelmi forgalmazójával-, akik az ADA régóta tagjai és szponzorai. Ez az első ADA konferenciánk, és még a legjelentősebb.

Itt mindannyian készen állunk arra, hogy a 420 küldöttek leereszkedjenek a Welcome Stall -ra, ahol a Goodie táskákkal teli ginnel, tonikkal, harapnivalókkal és a Courage Industry Magazine 1992 legfrissebb példánya.

Nagyon örülünk, hogy ezen a konferencián vagyunk, de nagyszerű, ha felzárkózunk Jarrod és Kathleen Davies-a Nip of Courage tulajdonosai-, valamint a nemzeti márka nagykövetének és az Adelaide-i székhelyű Tiki Bar Hula House-nak a tulajdonosának, az Just Abby-nak.

Ahogyan a szeszes italok iparában részt vevő sok embernél számíthat, a hálózati italok a konferencia nagy részét képezik – több mint bármely más.

A Port Adelaide-i székhelyű Whisky Distillery Starward üdvözlő italokat készített a gyönyörű létesítményükben, otthoni szórakozással a Tap Kutyáktól, és egy hatalmas Charcuterie táblán és élelmiszer-teherautókon keresztül táplálkozik.

A saját lenyűgöző történeteikkel és a dinamikus személyiségeikkel találkozhatunk a desztillátorok házigazdáival. Számunkra kiemelkedő a gyönyörű Stuart és Naomi McIntosh a Chief’s Child Distillery-ből és a legenda Steve Timms-ből, a Fossey Mildura szeszfőzdéből.

Miután a panelisták és az egyéni hangszórók elfoglalt napi meghallgatása mindenféle desztillációval és az ausztrál szellemi tájra vonatkozó kérdésről beszélt, mindannyian helyet foglalunk el a swanky gálavacsorára.

Több mint 150 vendég tölti be a Pullman Mercure Albert Park Hotel hatalmas Grand Ballroom -ját, ahol ünnepeljük a késő Raymond „Spike” sivatagi bevezetését az ADA Hírességek Csarnokába.