Mit kell tenni? Menj Katmandu! Nepáli utazásaink

, amikor Katmandu nyüzsgő városába érkeztek, rájöttünk, hogy erre van szükségünk! Olyan sok minden zajlott körülöttünk – a motorkerékpárok elkerülik a gyalogosokat, a zene a bárokból, a férfiak az utcákon, amelyek tigrisbalzsamot (és minden mást) árusítanak, és több száz üzletet, amelyek ajándéktárgyakat, ruházatot és trekking felszerelést árusítanak.

Ez volt az a fajta nyüzsgés, hogy hiányoztak Afrikában található utazási célpontjaink. Mindent elvittünk, és valóban örömmel vettük fel az állandó szarvokat, majdnem buszok és kerékpárok ütköztek… és még az utcai sólyomok gondja is. Miután egy napig ott voltunk, találkoztunk a barátainkkal, akikkel Egyiptomban – Toni -ban és Bernie -ben találkoztunk. Felosztottuk a Libanon után, és kb. 7 hónap alatt nem láttuk őket! Ebben az időben Kelet -Európában, Marokkóban, Iránban és Indiában voltak, és Görögországban, Törökországban, Örményországban, Grúziában és Afrika egyes részeiben jártunk. Mondanom sem kell, hogy sok volt felzárkózni … és ezt koktélok és sörök felett tettük.

Kecskék a delhi repülőtéren, felkészülve arra, hogy felszálljon a repülőgépre Katmanduba

Kecskék az úton, hogy felzárkóznak a toni és a bernie -vel koktélok felett Katmanduban, Nepálban
Nicknek van egy finom, frissen sajtolt narancslé, Katmandu Nepál
Másnap mindannyian úgy döntöttünk, hogy sétálunk a majom -templomhoz vagy a „Swayambhunath” -hoz. A buddhista és a hindu kultúrák Nepálban nagyon híresek, és mindkettő a Best Harmony-ban létezik. Ez a templom buddhista templom volt. Miután felmentünk sok lépéssel, elértük a tetejét, és Buddha szemei ​​üdvözölték őket, akik ránk néztek egy fehér sztúpa tetejéről.

Az alábbiakban az ima kerekek voltak. Minden réz színű kerék hordozza az „Om Mani Padme Hum” mantrát, és amikor megpördül, az imát/mantrát spirálba küldi az univerzumba, remélhetőleg válaszolni kell. Az egyik centrifugálás sok imát ér. Lenyűgöző templom volt, amelyet egy dombon állítottak fel, kilátással a városra Félelmetes nap, és sok nepáli embert láttunk napi dolgukban, a templomba és onnan való séta során.

Egy fiatal nepáli lány, aki mosodát végez a majom -templomhoz, Katmandu -hoz
Egy nepáli ember, aki kést él, Katmandu, Nepál
A majom templomában, Katmandu, Nepál
Sétáljon fel a meredek lépcsőn, hogy Buddha üdvözölje a majom templomban, Katmandu, Nepál
Az iskolás lányok imádkozási kerekeket fordítanak a majom templomban, Katmandu, Nepál
Majom -templom, Katmandu, Nepál
Más napokat barátaink társaságának élvezésével töltöttük, sétálva a városban és a finom ételek felfalását. Kedvenceink a Momos voltak, amely egy tibeti étel. Ízletes gombóc, csirkével, zöldségekkel vagy bivalyokkal töltve, és sült vagy párolva jönnek.

Finoman párolt momos, Katmandu, Nepál
Ahogy Nick 27. születésnapja közeledett (és figyelembe véve, hogy a hegyekben, más néven – a Boozeless) leszünk, a négyünk egy nagyon népszerű steak házba ment Katmanduban, hogy korán megünnepeljük. Tudom, hogy furcsának tűnik, mert a buddhisták és a hinduk nem esznek marhahúst, de valamilyen oknál fogva ez az éttermi lánc Nepálban van, és hála Istennek… bármelyik Isten is lehet. 8oz steakünk volt borsos szósszal, rizzsel, krumplival és zöldségekkel, OH, és 2 üveg Everest Steakhouse legszebb francia vörös boraival és söreivel. Késő este volt ott, és meglepetésünkre, Bernie és Toni megkapták a számlát. Még egyszer köszönöm srácok!

Boldog 27. születésnapot !! Az Everest Steakhouse -ban, Katmandu, Nepál
Kecskék az úton Toni és Bernie utazási barátainkkal, valamint az Everest Steakhouse, Katmandu, Nepál szakácsával
A Katmandu -ra vonatkozó fő okunk az volt, hogy a Himalája felé vezető túránk felszerelése volt. Végül mindent megtalálunk, amire szükségünk van: hálózsákok, trekking oszlopok, vizes palackok, tisztító tabletták, térképek, kés, gore-tex nadrág, napszemüveg és még sok más. Miután felkészültünk, elmondtuk (ismét) Toni -nak és Bernie -nek, és kora reggeli busszal voltak az Annapurna körútvonalunk nyomvonalához.

Kipróbáljon egy hálózsákot az egyik szabadtéri üzletben, Katmandu, Nepál
Annyira eksztatikus voltunk, hogy elindítsuk az epikus utazást a lenyűgöző Himalaya -hegységen. Miután még soha nem mentünk 2 hetes kirándulásra, nem is beszélve a magas tengerszint feletti magasságokról, nem voltunk biztosak abban, hogy mire számíthatunk. Szerencsére sokkal több volt, ami számunkra a raktárban fekszik, mint amire gondolhattunk volna, és a sok kiemelkedő tapasztalatunk tetején van az utazásban és az életben.

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Kecskék aA Road egy Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolhat az e kiskereskedőktől.