Tűzijáték, romantika és egy virtuális valóság fürdőszoba élménye

Nos, ez egy zavaró hét volt, ha semmi más. Szeretem ezt a szót – zavaró. Lármás.

Különben is, ez egy hete volt a hullámvölgyeknek – szerencsére több UPS, mint bármi más. Sikerült elkapnunk egy gyomorhibát barátaink gyerekeitől a múlt hétvégén, amely nem tűnt túl rossznak … amíg mindketten nem találtuk magunkat, hogy a nap különböző részein furcsa alacsony vérnyomással járjunk.

Egy buszon voltam, és leültem. Ez azt jelentette, hogy képesek voltam uralkodni a dolgokba, és meggyőzni az agyamat és a testem, hogy ne tegyem a „10 perc alatt” feliratkozást. Romance asszony azonban nem volt olyan szerencsés. Egy médiában és hírességek vacsoráján volt, és ezt alacsonyan fektette. Inkább szégyenkezett, mint bármi más-és csalódott, hogy elmulasztotta a világszínvonalú séf főzését.

A legjobb az egészben, hogy [kiderült] 24 órás dolog, és most készen állunk és futunk. A hét második fele sokkal jobb volt – ahogyan azt fogod megtudni!

Remélem, élvezni fogja a legújabb IG kiadásunkat. Hamarosan újra találkozunk.

Jim & Christina XX

Ma ebédelünk az Uccellóban, és nagyon jó ez is! A nap kint van, és a Sydney -i Ivy tetején lévő medence csodálatosnak tűnik. Ha kiváló, modern olasz stílusú ételt keres, igazán magas színvonalon, ezt a helyet nehéz legyőzni. De elfoglalt lesz, ezért győződjön meg arról, hogy rengeteg idő van az étkezés másik oldalán. És határozottan könyv.

Ma reggel kipróbálunk néhány nagyon csodálatos technológiát. Lehet, hogy itt nem tűnik úgy, de valójában zuhanyozom! Ez egy új koncepció a The Blue Space által, aki felújítási lehetőségeket teremt egy virtuális valóság térben.

Ön megadja nekik a szobájának méréseit – abban a pillanatban, amikor fürdőszobákat és konyhákat készítenek -, és kitöltheti a helyet a készletük gondosan kurátált termékeivel. Meg kell nézni, hogy az új szobája hogyan fog kinézni és érezni magát, mielőtt elkezdi dolgozni rajta.

Ahogy sétálsz a „szoba” körül, átpirulhat a katalóguson, és in situ -t láthat, és onnan választhat. Okos, mi?

Ezek a srácok csak most indultak el, így a Romance asszony és én izgatottan jöhetünk, hogy megnézzük, mit tehetnek.

Azt kell mondanom, hogy lenyűgözött. Ennek a technológiának ilyen okos használata.

És ez az a fajta dolog, amit kapsz. Hidd el vagy sem, ez egy szoba a Blue Space VR programjának. Még azt is láthatja, hogy a fény milyen módon jön be a Windows -on, így a világítási megoldásokat is választhatja.

Ezenkívül ezek a srácok a magas színvonalú ausztrál márkákból kurálják, hogy ellensúlyozzák az aggodalmakat, amelyekkel a termékek nem olyan jók a valós életben.

A VR élményében a legfurcsább dolog az, hogy valóban bejuthat a fürdőbe, és megnézheti, mekkora. Úgy tűnik, hogy a legtöbb ember nem tud segíteni, de egy lábát felmászni, ami jobban éreztem magam, amikor mindenki nevetni kezdett!

Ez egy ilyen okos módszer a felújítás megtervezésére. Annyira biztonságosabb, mint hagyni a találgatásokra és a színmintákra.

Mrs. Romance és én nagyon fáradtak vagyunk. Egy pokol volt egy hét, és csak egész nap töltöttünk ügynökségünkkel – a Gravitas csodálatos embereivel – a márkastratégián dolgozva. Nagyon érdekes volt, és nagyon izgatottak vagyunk az új dolgokról, amelyeket terveztünk hozni, de most itt az ideje egy sörnek! Itt van a hétvégén.

Arra készülünk, hogy ma este vacsorázzunk, és úgy tűnik, hogy lenyűgöző éjszaka lesz. A Romance asszony haja különösen jól néz ki, a Harbour Bridge finom formában van, és a hold is kijött!

Hagyja, hogy az étkezés kezdődjön! Anyukám és apám kedvesen vásárolt nekünk a Red Balloon utalványokat, hogy elmenjenek a Nick’s Seafood étterembe, a Darling Harborban, és ma este befizetjük őket! Az étel valójában csodálatos – nem tudtuk, mire számíthatunk – és rengeteg.

Három tányérot kap – mindegyik kurzushoz egyet. Ez egy jelentős Moreton -öböl -hibával, csodálatos füstölt lazacmal, kagylóval, só- és bors calamarival és avokádóval. Yum!

Ma este gondosan úgy döntöttünk, hogy vacsorázni menjünk, mert minden szombat este tűzijátékok vannak. Annak ellenére, hogy ilyen hosszú ideig éltünk a városban, soha nem jöttünk a Darling Harborba a show -ra. Hiányoztuk ki!

Itt található egy link a tűzijáték gyors 8 másodperces videójához-nyilvánvalóan ennél sokkal hosszabb ideig folytatódott!

Reméljük, hogy élvezte a heti IG Edition -t. Mint láthatja, ez egy kicsit hullámvasút volt. Ez a hét úgy néz ki, mintha nagyjából ugyanaz lesz, ha egy csodálatos színfalak mögött néznek ki a világ egyik legnagyobb tengerjáró hajója, sok ebéd a különböző helyeken és egy közelgő éjszakai kirándulás Melbourne-be.

Tehát figyelje meg ezt a teret még többet tőlünk!

Ha még nem tette meg, határozottan regisztráljon heti hírlevelünkre, amelyet minden pénteken küldök. Ez a hét hozzászólásainak megsemmisítése plusz hírek arról, hogy mi folyik velünk. Kizárólagos értesítést küldünk Önnek a futó versenyekről vagy a díjakról is, amelyeket adunk.

Kattintson ide, hogy megkapja a hírlevelünket és az ingyenes utazási e -könyvünket.

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten ba megyünkCK időben néhány kedvenc utazási célpontunkkal kapcsolatban, amelyek soha nem látott fényképeket használnak utazásainkról. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Mit szólnál ehhez egy mennyei helyhez? Az utolsó Thaiföldre történő kijelentkezésünk során sikerült egy villát szerezni a lenyűgöző Sala Phuketnél. Így van, ez a saját privát medencénk! A fallal körülvett villák teljesen lenyűgözőek és hihetetlenül magánszemélyek.

Itt megtalálhatja a teljes áttekintésünket és a videofelvételeket az üdülőhelyről! A videó végén található hely megéri a várakozást. A Villa Noi, ami szó szerint a „Big Villa” -ot jelenti, elég valami!

A Mexikó délkeleti partjainál található Karib -térség vizei hihetetlenek. Még ennél is jobb – ez a csodálatos kis szálloda casa de las olas „elülső kertje”. Ez a hely vitathatatlanul a legjobb hely Tulumban, egy kis darab mexikói mennyben!

Nézze meg a Casa de las Olas (a hullámok háza) áttekintését, vagy azt, amit felálltunk a mexikói Tulumban. Továbbá, ha más típusú szállást keres Tulumban, akkor ellenőrizze a PAL Marion társaságát. A Tulum -i otthon egy utazási concierge szolgáltatás Tulum számára, és nagyon hasznos.

A szájunk még mindig öntöznek a Byron -öbölben lévő gazdaságban lévő ételek gondolataiból. Ez a sertéshús gado Mrs. Romance elrendelte. A tányéron mindent a gazdaságban termesztettek, majd a művészek három kék kacsán főztek.

Tudjon meg többet erről a hihetetlen fenntartható koncepcióról itt – feltárjuk, hol kell enni és mit kell tenni a Byron -öbölben.

Az Aleenta Phuket tengerpartján lévő vacsorának az egyik minden idők legromantikusabb vacsorahelyének kell lennie, amelyben mindenki ettünk. Ilyen lenyűgöző beállítás – és finom ételek is.

Ez mind a Thaiföldön a csodálatos üdülőhely áttekintésének és videofelvételének áttekintésének része.

Gyere be – a víz kedves! Mexikó karibi partja az ország délkeleti részén éppen olyan szép … és a víz valóban kedves. A Tulum -i tengerparttól közvetlenül a Chamico’s, az egyik legmenőbb kis tengerparti mezítláb étkező.

A Chamico -k és minden más, amit itt javasolunk, a Tulum Vital útmutatójában található. Nézze meg!

Az út túloldalán a kubai Havannában található fővárosi épülettől a Gran Teatro de la Habana, amelyet 1838 -ban nyitottak meg – valószínűleg a város egyik legszebb és legelegánsabb épülete. És amint gondolkodhat, az a merev ellenzék ellen áll. A város építészete teljesen megdöbbentő.

Ha tetszik ez, akkor imádni fogja a Kubáról szóló hozzászólások teljes könyvtárát. Itt van egy link az egész tételhez!

Teljesen szeretem ezeket a fákat – ez egy Joshua fa a Kaliforniai Joshua Tree Nemzeti Parkban. Ez a park az egyik legjobb hely a híres San Andreas hibájának és természetesen ezeknek az endemikus fáknak a látására. Az egyik kedvenc kis középső-se közepén található, a Twentynine Pines.

Ez mind a „hosszú út” út része volt San Diegóból Las Vegasba! Ellenőrizze, és itt van az ingyenes letölthető útvonalunk!

Reméljük, hogy van egy csodálatos hete, és a következő néhány napban újra beszélünk veled a következő bejegyzésünkkel. Egészségére!

Romance úr és asszony képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance.