Hogyan jöjjön haza egy hosszú utazásból

, hogy egy hosszú utazás után hazaérkezzen-vagy akár egy kéthetes nyaralás-furcsa és elidegenítőnek érzi magát. Az otthona nem érzi magát egészen úgy, ahogy emlékezett rá, fáradt vagy, hogy visszautazik, és csak annyit tehet, hogy gondolkodjon azon, hogy visszatérjen, ahol éppen távozott. Íme, amit a közelmúltban 3 hónapos utazásunk után tettünk.

Egyrészt nincs olyan, mint a hazaérés érzése. A saját ágyának szelíd simogatása, az ablakairól kilátás, amelyet annyira ismersz … de másrészt kissé furcsa érzés, hogy visszatérjen.

Az utolsó utazásunk után minden bizonnyal számunkra volt. 3 hónappal és 10 országban később azt gondoltuk, hogy örömmel fogunk újra otthon lenni, de a Travel utáni blues valódi dolog. Szerencsére nagyon jól tudunk foglalkozni a dekompresszióval, és vannak olyan folyamatok, amelyek segítenek.

Beleértve ezeket az élelmezéssel kapcsolatos hackeket a nyaralás utáni blues számára, az érzésekkel is foglalkozunk azzal, hogy kijutunk és amennyire csak tudunk-különösen a visszatérés első néhány napján.

Én is inkább azonnal kicsomagolom, míg Christina utálja.

De ahhoz, hogy néhány képet adjunk arról, hogy mit csinálunk-plusz, így egy kicsit felzárkózhatunk arra, amit Christina és én is elkészítettünk, mióta visszatértünk Sydney-be, itt van az első heti kiadásunk haza.

Az Egyesült Királyságból származó hazautazásunk meglehetősen hosszú volt. Sajnos egy hosszú áthelyezéssel végződöttünk az Abu Dhabi repülőtéren, miközben vártuk a repülés második szakaszát.

Szerencsére vannak társalgó -hozzáférési passzok, bár ha nem, és hosszú várakozással rendelkezik, érdemes megnézni azokat a dolgokat, mint például a Plaza Premium Lounge, amely lehetővé teszi az emberek belépését, függetlenül attól, hogy a légitársaság, amellyel repülnek.

Fizettünk egy kicsit többet az A380 H0Me -en lévő ülésekért is, amelyek még sok más láblapot adott nekünk. Nem volt sok pénz, de azt jelentette, hogy sokkal kényelmesen utazhatunk. Érdemes megkérdezni a checkin -en, hogy vannak -e jobb ülések az ülésórájában.

Majdnem, amint otthon vagyunk, új bárokat és éttermeket fedezünk fel, ahol még nem jártunk Sydney -ben. Christina nővére, Mary, az új Squire’s Landing -en volt egy munka rendezvénye – egy nagyon csodálatos bár a tengerentúli utasszállító terminál végén, a Circular Quay -nál. Itt találkoztunk vele a vacsora után.

Az innen néző kilátások verhetetlenek, és Mary azt mondja nekünk, hogy az étel is nagyon jó.

Ma délután Christina találkozott kedves barátunkkal, Rohannal ebédre a Barangaroo -ban – Sydney legújabb szórakoztató fejlesztése. Az étkezésem elé állítottam – többnyire azért, hogy kipróbáljam ezt a kiváló pitét. De azt is, hogy köszönjünk Rohannak is természetesen!

Ez a Banksii Vermouth Bar és a Bistro, és speciális két fogásos hétköznapi ebédmenüjük nemcsak fantasztikus érték, hanem finom is. Nagyon elégedett vagyok a marhahús arcpitével – ahogy el tudod képzelni.

Van még választás sajt vagy apróság a desszerthez. Nagyon elégedett vagyok az idős Cheddar lemezével, de Christina és Rohan élvezik a modern klasszikus édeset is.

Ebéd után hazamegyek, míg a másik kettő elindul a nap következő részére …

A New South Wales Művészeti Galéria Archibald kiállítása az éves kedvencünk. Az Archibald -díj a legjobb portréhoz, „elsősorban valamelyik művészetben, levélben, tudományban vagy politikában megkülönböztetett férfiakról, amelyeket bármely Ausztráliában lakó művész festett”.

Mindig van néhány lenyűgöző portrék, és nem árt, ha egy kis kultúrát bekerül a jetlagbe, igaz?!

Ma találkozom néhány jó bálámmal, hogy lehűtsem a tengerparton, élvezhessem a téli napot, és megkönnyítsük a szivar és néhány sört. Valószínűleg a kedvenc Sydney City Beach -en vagyunk: Bronte. Nem hiszem, hogy valaha is láttam volna ennyit a homokból! Hol van mindenki?

Itt vagyok a Pal Dave -mel, akit évek óta ismerek, és aki elindította a mostanában zárt Plant Galéria, a Raw Vegan éttermet.

Megkíséreltek minket, akik ritka jelenléte van, John, aki kubai kalandokat vezet. Mindkét alkalommal Christina és én Kubában dolgoztunk ezzel a csodálatos turné -társasággal – valójában először nem tudtuk, hogy Dave -ben van egy kölcsönös barátunk, ami nagyon vicces.

A füst és a sör után úgy döntünk, hogy a híres Bronte -t ​​a Bondi Coastal Walk felé sétáljuk. Ahogy a Tamarama Beach sarkán jönünk, felismerem:

Egy életkorig nem tettem ezt a sétát. És elfelejtettem, mennyire lenyűgöző. Ráadásul a kijutás és az ilyen dolgok készítése pontosan az, ami fantasztikus a jetlag megölésére. Ez azt is rájön, hogy az, amit megkerestél a küszöbön, általában ugyanolyan jó, mint a legtöbb dolog, amit utazás közben talál.

A város partjára néző kilátás valóban lenyűgöző. Lehet, hogy ma kissé hideg van a Napból, de az a tény, hogy kevesebb ember van a környéken, ami sokkal nyugodtabbá teszi ezt a népszerű sétát.

Szinte lehetetlen unatkozni ezt a nézetet. Bondi jó okból híres: nagyon csinos. Még Dave, aki évek óta él ebben a környéken, élvezi a kilátást. És van néhány csinos gooD A mai szörfösöknek is beállítja.

A Bondi egyik leg ikonikusabb látnivalója – és Sydney egyik legfénybabb része – a Bondi Icebergs. Az itt található medence elég lenyűgöző ahhoz, hogy a hosszúságot úszni akarok … majdnem! Még mindig egy kicsit hideg az ilyesmiért. Van még néhány lélek átvétele ott. Most ez az elkötelezettség.

Ma délre haladunk. Körülbelül 2 órával a lenyűgöző kis vidéki városba, Berrybe indulunk Sydney -ből.

Szeretünk egy kicsit közúti kirándulást, és olyan hamarosan újra elmenekülünk hosszú utazásunk után – még akkor is, ha csak néhány éjszaka van -, úgy tűnik, hogy felújítja utazási szellemünket.

Ráadásul olyan érzésem van, hogy a hely, ahol tartózkodunk, valamivel különleges…

Ez a Mount Hay Luxury Retreat-egy 5 fürdőszobás menekülés, közvetlenül a Berry útján. A kilátás hihetetlen, és a lakosztály fenséges. Ha ez nem a tökéletes hely a tél és a nyaralás utáni blues elkerülésére, nem tudom, mi az.

By the way, ez egy bepillantás a Mt Hay Retreat teljes áttekintéséről, amelyet hamarosan felmerülünk – szóval nézzük meg ezt a helyet!

Új -Dél -Wales déli partjának ez a része teljesen lenyűgöző. Mindig meglep bennünket, hogy nem népszerűbb a Sydneysiders körében. Olyan közel van, de úgy érzi, mint egy másik világ.

A másik ember, hogy idejönünk, az, hogy beugrhatunk és megnézhetjük a Babymac -ból származó csodálatos barátunkat.

Beth olyan jól ismer engem. Helyi sört szerzett nekem, hogy kipróbálhassam az ebédemet! Ez a sápadt ale nagyon kiadós, és szépen felmelegszik. Kiderül, hogy szerencsés vagyok, hogy még ezt a sört is megkóstolom: a barátja, aki miatt nehézségekbe ütközik a keresletmel!

Az ebéd nem lehetne jobb. Komolyan. Korok óta láthattuk Beth -t – figyelemre méltó, hogy az élet miként akadályozza meg a legjobb szándékokat -, tehát fantasztikus, hogy meg tudjuk rágni a zsírt. Ráadásul ez a készített leves hihetetlen és tökéletes a hideg időjáráshoz.

Beth leves repertoárja azonban lenyűgöző, tehát nem kellene annyira meglepődnem, milyen ízletes ez. Íme néhány további brothy remekműve.

Ez a csodálatos hölgy nekünk is egy kis édeset is felütötte. Ez egy almás morzsolás szelet, amely szinte véletlenül jött létre. Meg kell nézni ezt – olyan jó.

Köszönet ennek a friss levegőnek – és egy sor barátunknak mindegyike izgatottan, mint amennyire felzárkóznunk kellett -, hogy visszatérjünk a sebességre. Nagyon kedves ismét Sydney -ben lenni – különösen, amikor Európa most egy hőhullám rémálmán megy keresztül. Remélem, hogy mindenki rendben van.

Reméljük, hogy élvezte ezt a felzárkózást, és néhány hasznos tippet készített arra, hogyan lehet megbirkózni egy hosszú utazásból hazaért.

Van -e tippe egy hosszú utazás után a normál élet lendületébe való visszatéréshez? Mondja el nekünk a megjegyzésekben. Szeretjük hallani ötleteit.