El Nido, Fülöp -szigetek – Sunshine és a Island Hopping, ez az élet!

Port Barton után az El Nido felé indultunk, egy másik gyönyörű tengerparti városba, amely jól ismert a hatalmas mészkő karsztokról, amelyek a tengerből kitörnek, mint a hatalmas zöld tőrök. Ellenőriztük a szállást, és bár ez nem volt Palawan üdülőhely, még mindig szerettük a kis házunkat. A látványos sziklák között, amelyek El Nidót híressé tették, ez a hely bizonyult a hátizsákos vendéglátók egyik igazi drágaköve.

Az itt található tulajdonosok családként kezelik minket, és olyan szolgáltatást kínálnak, amely elfogadható lenne egy ötcsillagos üdülőhelyen. A menedzser, Edda, meleg vizet kínál minden reggel kávéhoz vagy főzéshez Láb, Edda még odajött, és adta a jégét, hogy áztassa. Ilyen helyek, amelyek valóban valami extra adnak egy rendeltetési helyet.

A látványos strand az El Nidóban

Az időjárás végül megszűnt, mert El Nidóban voltunk, és bár a nap folyamán néhány felhők kapunk, a nap egész nap kint volt, és nem volt egy csepp eső a 10 nap alatt. itt. Nagyon sok időt töltöttünk a tengerparton lévő éttermekben, hogy sokkal elégedettebb órás naplemente koktélokat élveztünk, miközben a weboldalon dolgoztak, de a tiszta égboltdal egy napos kirándulások megtervezhetnénk a környéken.

Nick felkészül egy merülésre El Nidóban

Egy nap elmentem búvárkodni, és 3 nagy merülésem volt. Mivel a sziklák olyan magasan vannak a tenger felett, elvárhatja, hogy mélyen zuhannak az alábbi vizekbe. A víz alatti korallfalak lélegzetelállítóak. Láttam egy teknősöt, néhány kék talált sugarat, néhány tengeri lovat és Barracuda és tonhal sekélyét, amelyek az élénk színű zátonyok körül reszkettek, amelyek az El Nido körüli tengerfenéket takarják.

Teknős El Nidóban

Egy másik kék talált Ray -t El Nidóban
Tengeri ló El Nidóban

Nick búvárkodás egy sárga farkú sekélyrel El Nido -ban
A merülési mester, Tim, még megengedte, hogy Darice megfeleljen, és megpróbálja a búvárkodás újból. Korábbi malajziai kísérlete során nem tudott mélyebbre jutni 4 méternél, mert a füle nem egyenlő, és sajnos ezúttal még 1 méterre sem tudott lemenni. Nyilvánvaló, hogy fülorvosnak kell találkoznia, de legalább most tudjuk, hogy addig nem fog belemerülni, amíg meg nem teszi. Általában egy ilyen felfedező merülés drága, tehát nagyon hálásak voltunk, hogy a Sea Dogs Scuba merülési mestere készen állt arra, hogy teljesen ingyenesen megtegye, és pénzt takarítson meg nekünk a szerencsétlen eredményért. Egy nap 18 méterre leszel velem, de nem lesz ez az utazás.

Dariece merülési kísérlete El Nidóban
Másnap felébredtünk, és úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk megtalálni egy strandot, amelyről a legjobb Fülöp -szigeteki strandok útmutatójában olvastam. Pár órát sétáltunk a Sziklás mentén és bizonyos esetekben a vázlatos tengerparton, mielőtt végül feladnánk és visszafordultunk.

Sétán egy titkos strand megtalálásához
Visszatérve El Nidóba, egy homokos, pálmafa-bélelt strand mentén sétáltunk, amikor hangos hangot hallottunk. Ez egy kókuszdió volt, amelyet felvettünk, és a következő 20 percet töltöttük be, hogy eljuthassunk a kemény, tejtel töltött anyához. Egy ötlet az elme számára az adott pillanatban, tehát néhányat összegyűjtöttünk, és visszaindultunk El Nidóba naplemente céljából. A kókuszdiót kinyitottuk a csészékbe, és összekevertük édes folyékony középpontjukat ananászléval, jéggel és helyi Tanduay rummal.

Kókuszdió -koktélok El Nidóban
A homokra kortyolgattuk az otthoni koktéljainkat, miközben a nap a tenger felett tornyos hatalmas sziklák mögé mártott, míg az ég fantasztikus blues, rózsaszínű és narancsot mutatott fölöttünk. Egy ponton egy kis barna kutya csatlakozott hozzánk, akit Rexnek neveztünk. Adtunk neki vizet, és tápláltuk neki az extra kókuszdió egy részét. Alig tudtuk, hogy éppen létrehoztunk egy K-9 barátságot, amely az El Nido-ban fennmaradó időnknek tartott. Hihetetlen, hogy az időjárás és a jó kutya mennyire diktálhatja a hangulatát, mert a Luzon -on átitatott, szomorú és büdös voltunk, hogy Palawanban tengerparton, zümmögéssel és sugárzással.

Kókuszdió koktélok az El Nido strandon!
Egy késő nap elkezdtük beszélgetni a szomszédainkkal a Cliffside Cottages -ban egy hajókirándulásról. Kevin (Új -Zéland) és Kate (Anglia) egy évig utaznak, és hátizsákosok, hasonló költségvetési és utazási stílusú, mint mi. Tehát azonnal sok közös volt, és t választottunkKalap Másnap hajókirándulást végeznénk velük. Szerencsénk lett, és a harmadik pár, akivel még soha nem találkoztunk, lemondtunk, így csak a négyünknek volt az egész hajója. A csónakember, Ronyal, nagyon hűvös volt, és helyekre vitt minket, amikor nem volt más hajó.

Az El Nido körüli karsztok
Egész nap átrendeződött, hogy elkerülje a tömegeket, ami nagyon jó volt, mert a hajók hordákba érkezhetnek, és elpusztíthatják a légzőcső látványait. A búvárhelyek, amelyekbe mentünk, nagyon jók voltak, de az igazi kiemelések voltak a hihetetlen barlangok, amelyek több millió éven át a mészkőön átfedtek, néhányuk fantasztikus lagúnákra nyitott, amelyeket a szárnyaló sziklák minden oldalán teljesen megerősítettek.

Belépés az El Nido körüli nagy lagúnába
Egy nagyszerű szigeti ugrás nap után azt mondtuk Kate -nak és Kevinnek, hogy találkozzanak velünk a tengerparton naplemente érdekében, ahol elkészítettük az új, preferált kókuszdió koktélt, amely természetesen sláger volt új barátainkkal. Hangoutunk a tengerparton, különféle bárokban, italokat, vacsorát és nagyszerű csevegést élvezve késő estig.

Rex visszatért az asztalunkhoz, és ismét etettünk neki extra kókuszdiót. Mindez a figyelem miatt Rex nagyon védett ránk. Bármely helyi helyi, aki az asztalunk 10 lábán belül elhaladt, ugatott és majdnem megtámadta az új szőrös barátunkat. Egy bizonyos ponton az a gondolat felmerült egy hajókirándulás megtervezésére, amely egy szigetre vezet, és odavisz minket, hogy egy éjszakára magunknak megvédjünk, mielőtt később felveszünk minket. Egy ponton arról beszéltünk, hogy nem választunk ételt, vizet vagy tüzet, és egyszerűen megpróbáltuk „túlélni”, mintha ott hagynánk. Szerencsére, miután 1 órakor hazatértünk, és aludt a rumról, elménk egy kicsit logikusabb volt. Másnap reggel, és az utat teljesítettük e három szükséglet teljes ellátásával és még sok minden mást.

A kecskék az úton a hajónk előtt!

Másnap a hajónk felvette minket, és 9:00 óráig elvitt minket a tengerbe. Ahogy felszálltunk a hajóra, Rex barátunk a sarkon repült, és felmászott a létrán a hajón, és azonosított, hogy csatlakozzon az expedíciónkhoz. Megkérdeztük a csónak sofőrét, hogy rendben van -e, és úgy tűnt, hogy nem érdekli. Tehát elmentünk, 2 kanadai, 1 angol, kiwi és egy filippínó kutya aludni egy elhagyatott szigeten. Az első választott hely, amelyet választottak, alig több, mint egy privát strand, amelyen kunyhók vannak, tehát elmagyaráztuk a sofőrnek, hogy valami teljesen elszigetelten szükségünk volt. Ezután egy másik szigetre vitt minket, amely ideális környezetben volt az életünk következő 36 órájához.

Az éjszakai kempingünk az El Nido körüli szigeten

A sziklák egy látványos, fehér homokos strand fölé emelkedtek, amely a legszebb korallzátonyok közül néhányat büszkélkedhet. Búcsúzottunk a hajóval, és felállítottuk a táborot azáltal, hogy egy fa alatt lógottuk a szúnyoghálókat, hasonlóan Mozambikban. A legjobb távoli Kevin-t és én úgy azonosítottuk, hogy „biztosítsunk” a nők számára, ezért egy horgász-expedícióra indultunk légzővel, maszkokkal, horgászvezetékkel és egy házi készítésű lándzsával. Mondanom sem kell, hogy sikertelen voltunk, kivéve azt a minnow -t, amely sikerült illeszkednie a szájához Kevin horogja körül. Visszatértünk a partra, örülve, hogy úgy döntöttünk, hogy visszahozunk ételeket, és később elkészítettünk néhány finom spagettit vacsorára.

Dariece főzött néhány spagettit vacsorára

Aznap este sokkal finomabb kókuszdió -koktélok voltak, és az egyik leglátványosabb naplementét néztük meg, amelyet valaha láttunk az életünkben. Beszéltünk és nevetettünk, és hatalmas tüzet építettünk a tengerparton, miközben hallgattunk iPod dokkolónkat és élveztük az ízletes ételeinket. Az éjszaka [kiderült] sokkal kevésbé ambiciózus, mint az eredeti tervünk, de sokkal szórakoztatóbb vagyok.

Naplemente a tengerparttól a magánszigeten

Másnap a búvárkodást a gyönyörű, érintetlen zátonyon töltöttük, amely éppen a saját strandunk homokjáról nőtt fel. Láttuk a Moray angolnát, az oroszlánhalmat, a borotvahalmat és a két hatalmas sávos tengeri kígyót! Figyelemre méltó búvárkodás volt, és nem volt látványos hajó. Összességében az El Nido Island projekt volt az egyik legjobb utazási ötletünk, és annyira örülünk ennek, mint új barátaink társaságának. A Fülöp -szigeteki utazási tapasztalatok az időjárással együtt alakultak, és várjuk, hogy a következő héten élvezzük, mielőtt Kínába indulnánk.

Kate -val lógni

Az El Nido környékén saját magánszigetünkön felállított tábor
Karsztok a magánszigetenDariece Chillin ‘a saját strandunkon
Saját saját strandunk

7 Commando Beach El Nido közelében
Gyönyörű karsztok El Nido körül
Elhagyja a nagy lagúnát El Nido közelében

Élvezzük az ebédet új barátainkkal a szigeten ugráló kiránduláson El Nidóban
Ebédünk a szigeten ugráló kiránduláson El Nido

18 méterre meditál El Nidóban
Csőhalak El Nidóban

Fejjel lefelé búvárkodás El Nidóban
Több nick búvárkodás az el nidóban

Nick 18 méteren El Nidóban

Bohóc halak búvárkodás El Nidóban

Búvárkodás El Nidóban
Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és az e kiskereskedőktől vásárol.