SOTM Tour: A tizenkét

kalandos Kate hatodik hónapja affiliate linkekből áll. Ha ezen linkeken keresztül vásárol, akkor jutalékot fogok keresni, ha Önnek külön költségek nélkül. Kösz!

Ossza meg a Twitteren
Megosztani Facebookon
Ossza meg a Pinterest -en
Ossza meg az e -mailben

December 6 -tól Mario és én hat teljes hónapig úton vagyunk! A hatodik hónapot többnyire örömmel, néhány kihívással és egy nagyon különleges látogatóval töltötték meg, amikor Kambodzsán és Thaiföldön átutaztunk.

A kerek felfelé!

A meglátogatott úti célok

Phnom Penh, Kampot, Kep és Siem Reap, Kambodzsa

Bangkok, Chiang Mai és Pai, Thaiföld

Kedvenc úti célok

Pai – Milyen fordulat! Három évvel ezelőtt azt hittem, hogy Pai lenyűgöző, de barátságtalan és túlértékelt; Ezúttal imádtam a funky hegyi hangulatot és az éjszakai piacot.

Chiang Mai – Milyen szép, kényelmes és könnyű hely. És itt az étel? Elképesztő. A Chiang Mai -ban, mint digitális nomádban élni, annyira értelme van, és kíváncsi vagyok, vajon valaha is belemerülök és csatlakozom -e mindenki máshoz.

Kampot – Még mindig a kedvenc helyem Kambodzsában. Ezúttal sokkal többet láttam róla, beleértve néhány környező falut is. Az itt élő emberek csodálatosak.

Kiemelés

A hónap legfontosabb kiemelése a „unokaöccse” volt – Mario unokaöccse, Isaac arra törekedett, hogy két hétig ellenőrizze minket! Isaac 20 éves, egy Anglia kisvárosában él, és még soha nem volt Európából – tehát arra törekedtünk, hogy sokkot és örömet szerezzünk, amennyire csak lehetséges.

Olyan nagyszerű idő volt. Bangkokban vittük őt templomokba, Chinatownba és um, soi cowboyba. Megvizsgáltuk a Muay Thai-t a Lumphini Stadionban, és bemutatta őt az olcsó masszázsokhoz, az utcai ételekhez, az MBK elektronikai padlójához, a piacokon és az áruházakhoz, amelyek az égetett kalóz DVD-ket árusítják az Ön számára. Ja, és egy tiltakozásba kerültünk.

Chiang Mai -ban sok régi és új barátjával ragadtunk meg, mind a bloggerek, akik általában ott élnek, és az emberek teljesen a blogiparon kívül. Mario és Isaac az Elefánt Természetvédelmi Parkba ment, és hárman egy órát egy szerzetessel csevegve, és a város feletti templomba, a Doi Suthepbe utaztak. Ja, és az utcai ételek – hiányzik a sertéshús a rizsről, a khao soi -ról és az eper dragonfruit rázkódásokról.

Pai rendkívül szórakoztató volt. Béreltünk motorkerékpárokat és lovagoltunk az egész vidéken, vettünk néhány élő zenét (néha maga Isaac játszik!), És örömmel vettük az éjszakai piacot és a kávézó színpadát. Egy újabb találkozóval fejeztük be Chiang Mai -t és egy éjszakai vonatútra Bangkokba.

Az utazás nagyon jól ment, és Mario és én izgatottak vagyunk, hogy meg kellett mutatnunk Thaisaacot (ahogy most hívjuk őt) a világ nagyon más részének.

Az unokaöccse előtt Kambodzsa volt, és örültem annak, hogy Mario -t Angkorba (az első alkalommal!) Vittem, és ezúttal sokkal jobb képeket készítettem.

Emlékezetes SOTM PIC

Tehát egy éjszaka Isztambulban találkoztunk a militáns francia kanadai anarchista nudistákkal.

Egyáltalán semmi szokatlan.

Ez a srác, Thierry nevű barátságos fickó, a leginkább jelezte a szavakat: „A meztelen embereket soha nem fogják legyőzni.” Tudja meg a teljes történetet itt.

A legjobb dolog, amit ettem

Szentségtelennek hangzik, ha ebben a hónapban nem válogatunk egy alapvető thai ételt, mivel a thai konyha annyira lenyűgöző – de számomra a legjobb étel volt az utcai okonomiyaki Pai -ban.

Az Okonomiyaki, a japán Osaka-ból származó étel egy káposzta-alapú palacsinta, amelyet különféle hús, tenger gyümölcsei és zöldségekkel tölthetnek meg, és mártással tetején. Ez olyan jó volt, hogy sokkal több éjszaka később visszamentünk – és mindössze 40 baht (1,25 dollár) volt, ez volt a legjobb alkotóeleme az éjszakai utcai élelmiszer -ünnepeinknek.

A legjobb hely, ahol maradtam

Időről időre találkozik egy vendégházban, amely túlmutat és túl. Ezúttal a mágikus szivacs volt a kambodzsai Kampotban. Az egész vendégházat nemrégiben felújították, beleértve mind a privát szobákat, mind a 3 dolláros éjszakai „luxus kollégiumot”, és az eredmények lenyűgözőek.

Volt egy hatalmas, tágas szobánk, két dupla ággyal, légkondicionálóval, egy zuhanyzóval forró vízzel és szobában. Az ár? 12 dollár éjszakánként.

Ezenkívül ennek a vendégháznak finom ételei vannak, beleértve egy indiai menüt és hatalmas adagokat. Van egy biliárdasztal és egy mini-golf pálya kívül, és a mozgóképek válogatása mindig beltérben játszik. William, az alaszkai tulajdonos, nagyon barátságos és mindig csevegésre készül.

Az első éjszakát valójában a régi Kampot Guesthouse -ban, a Blissful Guesthouse -ban töltöttük, egy 5 dolláros fürdőszobával, amely általában undorító és szétesett, és másnap itt mászunk. Az éjszakai 12 dollárra történő frissítés jelentős különbséget eredményezett.

Kihívások

Nos, ha elolvasta a legutóbbi kambodzsai üzenetemet, akkor már tudsz róla. Ebben a hónapban Kambodzsa az egyik kedvenc országomról olyan helyre ment, ahol nulla vágyom van.

A legrosszabb részem személyesen az volt, hogy egy kambodzsai ember zsarolt, hogy visszakapjam a saját telefonomat-ez kiesett a tuk-tukból (ostobán, igen, tudom), és az a férfi, aki felvette, nem adná vissza. én, hacsak nem PaId neki 200 USD.

Kambodzsa mentálisan (és jellemzően fizikailag) kihívást jelentő célpont – a szívszorító szegénység, a szemét, a szagok, a járdák hiánya, az egész éjjel dolgozó gyerekek, akik a dolgokat a turistáknak árusítják, és a gyermekek szexkereskedelmére figyelmeztető jelek mind nehéz, hogy a legjobban kezeljék a legjobban. nap. A pozitív gondolkodásmódban való tartózkodás létfontosságú, különben Kambodzsa negatív aspektusai lenyelnek téged. Ezen az utazáson a pozitív gondolkodásmódom meglehetősen gyorsan elment, és ettől kezdve nem gyógyult meg.

Ezenkívül a teljes munkaidős utazás három éve alatt először kaptam ételmérgezést. Úgy gondolom, hogy a bűnös néhány korty víz volt a Siem -reanban, amely szemcsés és furcsa.

A legnépszerűbb fotó az Instagram -on

Ez a fotó az Angkor -i Ta Prohm templomról, a harmadik sok népszerű fotóm, amely valaha 216 kedvelővel rendelkezik. Szeretem az új HDR Scape szűrőt a Snapseed -en. Nem vagyok őrült általában a szuper-HDR megjelenés miatt, de mérsékelten használom, a szűrő csak az ideális mennyiségű dimenziót ad hozzá a festői fotókhoz.

Amit olvastam ebben a hónapban

Minden dolog aláírása Elizabeth Gilbert – van -e sokkal kellemesebb író, mint Elizabeth Gilbert? Imádom az írását, és imádtam ezt a könyvet. Ez az első regénye, amely szerint az étkezés, az imádkozás, a szeretet és az elkötelezettség előtt egy fantasztikus történelmi mese Alma Whittaker életéről, egy káprázatos botanikus életéről, amely 1800 -ban Philadelphiában született.

Érdekes, hogy kivételesen sikeres emlékezete előtt, enni, imádkozni, szerelemnek, Gilbertnek a legismertebb volt, hogy fikciót írt a „férfias férfiakról, akik férfias dolgokat csinálnak” – írta az elkötelezetten. Az Alma apjáról, az intelligens, de szokatlan gyermekről, aki tengerészgé és rendkívül sikeres üzletemberré nőtt, aláírásának részei voltak a könyv legkellemesebb és színesebb része.

Nem egy csepp ivás mindent, amit Mindy McGinness – én osztom erre, egy újabb fiatal felnőtt disztopikus regényre. Imádtam az előfeltevést – a világ édesvízének nagy része eltűnt, és egy tizenéves lány és anyja túléli a tójukat, és lőtt minden olyan személyt, aki közel áll hozzá. Olyan volt, mint az út enyhébb, kevésbé sötét változata. (És igen, figyelembe véve, hogy a „kevésbé sötét” opció egy kétségbeesett emberek szomjúságának kétségbeesett emberek lövöldözéséről szóló könyv, amely megmondja, mennyire sötét lesz az út.)

Miközben az előfeltevés jó volt, úgy találtam, hogy a főszereplő cselekedetei teljesen irreálisak. Egész életét csak egy emberrel – heves anyjával – kölcsönhatásba lépett, és amikor új emberekkel találkozik, nemcsak általában, hanem szellemmel és szarkazmussal is foglalkozik velük. Természetellenesnek találtam, és kihozott a könyvből.

Jön a hét hónapban

A hat hónap Pai -ban véget ért, majd visszamentünk Bangkokba. Elkezdtem írni ezt a bejegyzést a thaiföldi Koh Phayam szigetén, és most a Khao Sok Nemzeti Parkban fejezem be. Ezt követően a szeretett Koh Lanta felé tartunk, és egy ideig ott maradunk – remélhetőleg két hét vagy annál tovább.

Azt tervezem, hogy a karácsony estétől az újévig elindulok a héten – az első másfél év alatt! Olyan kedves lesz. Szünetet tartok, figyelembe véve, hogy július, és ez az első esély, hogy meg kellett tennem.

Van ötlete a hetedik hónapra? tudasd velem!

Kapjon e -mailes frissítéseket a Katenever Miss egy bejegyzésből. Bármikor leiratkozni!